Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت کد فرم ارتباط با ما برای رزبلاگ

رزبلاگ سیستم قدرتمندی برای ایجاد سایت هایی است که با سایت های بزرگ و پر هزینه به رقابت می پردازد.

شما با این ابزار می توانید سایتی که در رزبلاگ دارید را یک قدم به یک سایت بزرگ نزدیک کنید.

شما با این ابزار می توانید فرمی را در سایت خود ایجاد کنید که با آن کاربر اطلاعاتی را برای شما ارسال می کند. پیام این فرم در قسمت «مدیریت پیام ها» برای شما به نمایس در خواهد آمد. این فرم را می توانید در هر جایی از قالب ، پست ها ، صفحات جدا گانه و هر جایی از سایت خود (فقط سایت های رزبلاگ) قرار دهید.

برای مثال با این ابزار می توانید فرمی را درست کنید که بر اساس آن کاربر می تواند درخواستی  را برای شما ارسال کند مبنی بر این که من این محصول را می خواهم بخرم.



تصویر پس زمینه را انتخاب کنید:

                  




رنگ پس زمینه:   
رنگ پس زمینه باکس ها:   
رنگ متون:   
رنگ متون درون باکس ها:   


اندازه کادر هر سلول:  
رنگ کادر هر سلول:   
حالت کادر: 


عنوان:



ساخت کد ابزار

نکات قابل توجه درباره این ابزار
» تمامی حقوق این ابزار مربوط به www.moisrex.rozblog.com می باشد و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.
سلام برا من کار نکرد
ادمین جان
پاسخ : اسماعیل : مشکل از کد اصلیه...ممنون..
با تشکر
سلامشکلکشکلک
پاسخ : سلام
عکساش خراب شده
سلام.هرچی میزنم ساخت کد نمیسازه
پاسخ : اسماعیل : کد از هم پاشیده...شرمنده...
با تشکر
سلام .
می شه داخل فرم کد امنیتی رو برداشت ؟
ممنون .
پاسخ : نمیشه ...
سیستم رزبلاگ این کد رو اگه نداشته باشه فرم رو قبول نمی کنه و ارور میده ...
با تشکر
دمت گرم دادا
منو که یادته oghab97
یا علیشکلک
پاسخ : آره ...
کدهایی که این ابزار درست میکنه مشکل داره
چیزی ارسال نمیکنهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مدیریت رزبلاگ مثل این که تماس با ما رو به صورت آجاکس کرده و در کل سیستمش تغییر یافته به خاطر همین دیگه این ابزار کاربردی نداره ...
سلام
من باید این کد را کجا وارد کنمشکلک
پاسخ : هر جای وبت حتی صفحات جداگانه ...
سلام
هر کاری کردم نتونستم خودمو لینک کنم تو وبتون
لطفاً من لینک کنید
من شمارو لینک کردم


پاسخ : شما منو لینک کردین به من ربط داره؟
دیگه تبادل لینک فایده ای نداره حالا این صد بار.
ممنون بابت کد.فدا مدا داداش. در مورد قالب هم باید بگم که واسه تریکفا نساختمش. میخوام یه وب سرگرمی راه بندازم.بعدا قالب رو عوض میکنم.بعد اینکه این رو کامل کردم

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 48
بازدید امروز : 601
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,876
بازدید ماه : 5,876
بازدید سال : 274,524
بازدید کلی : 14,274,861