Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار رمز گذاری کردن کد های شما به صورت حرفه ای

اگر نگران کپی برداری هستید یا اگر چیزی ساختید که مردم کپی می کنند یا اگه تهدیدتون می کنند که مطالبتو کپی می کنیم و یا هر یا دیگه ای دارید و نمی خواین که دیگران کد هاتون رو کپی کنند فقط کافیه از این ابزار استفاده کنین.

بهتون قول میدم که جلوی 90 درصد از کپی ها رو میگیره. که البته برای باز کردن کد این ابزار روشی هم موجود هست که من این روش رو خودم کشف کردم که خیلی راحتم میشه هر کدی رو باز کرد. من تا به حال کدی رو ندیدم که نشه با استفاده از این روش کدبندیشو باز کرد. پس نگزان نباشید و با خیال راحت کد های خود را رمز گاری و غیرقالبل کپی کنید.

لطفا برای آموزش نحوه دی کد کردن این نوع کدنویسی درخواست ندید.

سلام
داداشی جوونم مرسی دمت گرم فهمیدم چیکار کنم...فقط کاش بهم می گفتی چطوری باید دیکد کنم... شکلک
داداش یه زحمت دیگه هم واست داشتم لطفا خواهشمندم اگه میشه بگو چطور میتونم کدی رو که رمزدار شده باز کنم و اینکه داداش لطفا اگه مقدوره اسکریپت این کد رو بهم بدی تا منم داشته باشم بجان خودم یه عمر دعات میکنم.... شکلک
اگه خاستی اینجا نباشه بهم ایمیل کن مرسی.
پاسخ : ...
با تشکر
داداش من کدم یه کد آهنگه الان همین کاری که گفتی کردم کار کرد مرسی ولی داداش یه کد آهنگ دیگه شبیه همین گذاشتم کار نکرد یا مثلا کد یه کد ابزار هرکاری میکنم نمیشه...البته بگم من کدهارو من خودم همه کاراشو میکنم ازسالم بودنشون خیالم راحته.
لطفا داداش ج بهم ایمیل کن یا همینجا بگو بازم مرسی.
پاسخ : خوب باید کدو ببینم اینجوری نمیشه که ...
مثلا اگر داخلش جاوا اسکریپت بنویسی ممکنه عمل نکنه ...
با تشکر
بعدش داداش این کد هرجا که بخای بزاری کار نمیکنه که ؟؟
چه با فرمت js آپلودش کنی و چه خود کد را جایی قرار بدی فرقی نمیکنه بازم کار نمیکنه.
لطفا ج ایمیل کن یا همینجا بگو کرسی.
پاسخ : کار می کنه مگه دست خودشه کار نکنه؟
جفت پا میام تو شکمش اگه کار نکنه :دی
بستگی به کدی که داخلش میذاری داره ...
یه تاپیک توی انجمن بزن و کدت رو بذار اونجا تا بررسیش کنیم ...
با تشکر
سلام داداش اسماعیل خیلی میخامت مرسی بابت این ابزار
ولی داداش من کد را با فرمت js آپلودش کردم و داخل این کدی که این زیر نوشتم قرارش دادم ولی اجرا نشد میشه منو راهنمایی کنی ؟؟ مرسی لطفا بهم ایمیل بزن یا همینجا بگو چیکار کنم.بازم ممنونم اسماعیل جان.





البته الان که دارم کامنت میزارم واسه شما کد برعکس نمایش داده شده.
پاسخ : اسماعیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
اسماعیل کیه؟
اون قسمتی که نوشته script اول و آخرش رو حذف کن بقیه شو بذار توی فایل js کار می کنه.
با تشکر
دمت گرم ادمین شکلک
tnQ
فقط یه سوال..
باید تگ

هارو بردارم بزارم توی فایل .js
?
ممنون
پاسخ : اسماعیل : آره...اگه به صورت اینلاین نمیخوای استفاده کنی...
با تشکر
ممنون محمد جان
عالی بود
فقط یک سوال اینا رو کسی میتونه راحت دی کد کنه؟مثلا من یک ابزار رو باهاش اینکد کنم کسی میتونه راحت دیکدش کنه؟
پاسخ : هیچ کدی نیست که نشه دیکدش کرد ...
این کارا رو می کنن که فقط برای تازه کار ها سخت بشه ...
با تشکر
سلام اگر بخام اینکدینگ کنم باید چیکار کنم

کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 42
بازدید امروز : 173
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,448
بازدید ماه : 5,448
بازدید سال : 274,096
بازدید کلی : 14,274,433