Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

آموزش کار با نرم افزار Microsoft Expression Web 4 قسمت 5

آموزش شماره 5

منوی Tag Properties

آموزش کار با نرم افزار Microsoft Expression Web 4

در این قسمت شما می تونید اطلاعات یک تگ را وارد کنید. برای نمایش اطلاعات این قسمت شما می بایست یک تگ را درون قسمت code یا Design یا split انتخاب کنید. در تصویر بالا برای مثال یک تگ تصویر انتخاب شده است که شما می تونید از این منو اطلاعات این تگ رو تغییر بدید.

تغییر استایل ها با استفاده از پنجره ای جدید

آموزش کار با نرم افزار Microsoft Expression Web 4

در منویی که در بالا گفته شد گزینه ای به نام style وجود دارد که شما می تونید با زدن دکمه سه نقطه که در سمت راست آن می باشد این پنجره را باز کنید و در آن استایل ها را تغییر دهید. اما با وجود این من این کار را برای حرفه ای ها مناسب نمی دانم. چون با این کار شما فقط حجم قالب رو بالا برده اید. از نظر من شما همیشه باید در قسمت split قرار داشته باشید و هر از گاهی که نیاز به پیدا کردن یک شی درون قالب دارید آن را از قسمت پاییینی پیدا کرده و در قسمت بالایی کد آن را ویرایش کنید. این همان کاری است که من برای حرفه ای شدن انجام می دادم. حتی الآن در خیلی از مواقع اصلا از قسمت split استفاده نمی کنم و فقط از قسمت code استفاده می کنم. در واقع این نرم افزار برای من فقط سه خاصیت مفید دارد:

  1. پیشبینی تگ ها و استایل ها و کلماتی که در قسمت code نوشته می شود.
  2. رنگی کردن کد ها.
  3. استفاده از قسمت snippets برای گذاشتن سریع کد ها.

تغییر استایل به صورت حرفه ای تر

آموزش کار با نرم افزار Microsoft Expression Web 4

در این قسمت (CSS Properties) شما می تونید بیشتر استایل ها رو ببینید. در این قسمت کد های سی اس اس رو دسته بندی کردند و شما می تونید به راحتی از اون ها استفاده کنید ولی باز هم میگم که هیچ کدوم از اینا جای این که خودتون درستی این کد ها رو بنویسید نمی گیره.

منظورتون قسمت styles ه؟
اونجا که فقط border-style و border-width و border color هستشکلک
چیزی به نام radius نیستشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : حتما نرم افزارتون آپدیت نیست ...
برای منم اون اولاش نداشت ...
ولی در کل چنین چیزی باید وجود داشته باشه. :دی
با تشکر
چطوری میشه گوشه های باکس هارو انحنا دار کرد؟ جوری که گوشه ها تیز نباشن
پاسخ : border-radius
آقا یه سوال فنی:/
راهی هست که یک صفحه یا صفحات یک وبسایت (ک قبلا سیو کردی) رو با این نرم افزار open کنی بعدش بیای هر جور که دلت میخواد تغییرش بدی ؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ : آره
با تشکر
سلام
من میخوام تازه کار با این نرم افزار رو یاد بگیرم و کلا کد نویسی بلد نیستم میشه راهنماییم کنید چجوری میتونم یاد بگیرم و از کجا شروع کنم؟(سطح صفر تصور کنید لطفا)
واقعا از لطفتون ممنونم
پاسخ : نظرتون چیه این موضوع رو تو انجمن مطرح کنید تا بقیه هم کمکتون کنن و تجربیاتشون رو بهتون بگن؟
من تنهایی شاید نظر خاصی نداشته باشم.
با تشکر
تورو خدا یکی به من بگه چطوری میشه باکس هارو وسط صفحه قرار داد یا اصلا اینطوری بگم : میخوام کل سایتم وسط صفحه قرار بگیره
من همه کار با این نرم افزارو بلدم ولی این خدایی دیوونم کرده.
اگه میدونین لطفاً راهنماییم کنین.
مچکر
پاسخ : اگر از html4 و قدیمی استفاده می کنین از تگ center می تونین استفاده کنین ولی اگر از html5 استفاده می کنین می تونین از استایل margin: 0 auto استفاده کنین.
با تشکر
با سلام و خته نباشید
آقا بنده هرچقدر تو گوگل دنبال این نرم افزار گشتم متاسفانه نتونستم لینکشو پیدا کنم
اونیم که بود وقتی دان کردم شبیه این نبود
بخدا دیگه مغزم نمیکشه الان چند روزه دنبال این نرم افزارم
ممنون و متشکر میشم لینک این نرم افزار رو برام ایمیل کنین تا بتونم دانلود کنم و از اموزش هاتون استفاده کنم
منتظر پاسختون هستم
با سپاس فراوان ازتون
پاسخ : اسماعیل : همونه...فقط تمش فرق میکنه...!!
با تشکر
سلام باتشکر از اینکه دانسته های خودتون رو در اختیار ما میگذارید.فقط اگه لطف کنید وجزئیات بیشتری از این نرم افزار را اموزش بدید ازتون ممنون میشم.ما همچنان منتظر اموزشهای حرفهای شما هستیم.شکلک
ما منتظر شیشومی هستیم . شکلک
پاسخ : چشم به زودی
سلام چرا کسی قالب انجم برای رزبلاگ نمیگذاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : چون برای ساختش باید چهار تا صفحه رو بسازی.
چون رزبلاگ کد هاشو آماده برای ما نگذاشته.
چون مترجم قالب های انجمن وجود نداره.
ممنون از آموزشات

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 41
بازدید امروز : 285
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,560
بازدید ماه : 5,560
بازدید سال : 274,208
بازدید کلی : 14,274,545