Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد بسیار جالب کتک زدن یک مرد به صورت فلش

بعد از یک روز سخت و طاقت فرسا شما می تونید با خالی کردن عقده های خودتون سر این مرد بی چاره حسابی حال کنید.

فقط یادتون باشه که این سگ جون نمی میره.

دمو: http://rozup.ir/up/moisrex/Documents/post-download/hit.swf

شما ک دس تنهایی یه طراح نمیخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : چرا که نه؟ :دی
با تشکر
چرا اینقدر عصبی هستی مگه دعوا داری
بد بخت ها سوال پرسیدن، جرم که نکردند
درست جوابشون رو بده :: اینقدر هم نیش و کنایه نزن
من هر چی نظرات رو می خونم می بینم یک جواب درست و حسابی داخلشون پیدا نمی شه
بد بخت سوال داره خوب اگه جواب سوالش توی وبلاگت هست بهشون لینک بده نگو برو پیدا کن
مگه یکی دوتاست
خوب حق هم دارند چون اصلا موضوع بندی خوبی نکردی :: اصلا
تو رو خدا موضوع بندیت رو درست کن چند روز فقط دارم دنبال یک دکمه می گردم که روش کلیک کنی یک متن زیرش باز بشه :: البته پیدا کردم ولی خیلی خوب نیستند ولی می دونم بهترش هم توی وبت هست ولی مگه میشه پیدا کنی

من همه ی این ها رو از روی تجربه می گم :: من خیلی از وبلاگت خوشم می یاد برای همین این ها رو بهت گفتم :: امیدوارم که از دست من نارحت نشده باشی

برو یه نگاهی به وبلاگ من کن ببین چجوری به سوالاتشون کامل جواب دادم
http://theme-lg-kp500.mihanblog.com
پاسخ : ببینم نظر یعنی چی؟
نه جان من نظر یعنی چی؟
وقتی نظر میدی یعنی فقط داری نظرتو می گی.
انجمن رو گذاشتن برای چی؟
اگر هم دلت پشتیبانی خوب می خواد از اینجا برو کسی جلوتو نگرفته من اینجا تک نفری نمی تونم جواب همه رو بدم.
سلام خیلی خوب بود مرسیشکلک
کد باحالی بود
پس چرا من هرچی فایل فلش آپ میکنم نشون نمیده اما توی بقیه آپلود سنتر ها نشون میده؟؟ شکلک
پاسخ : خوب حالا مشکل از منه یا آپلود سنتر؟
من فقط کد رو ساختم.
فایل فلش رو من نساختم.
رزآپ رو هم من نساختم.
داخل کدوم آپلودسنتر آپ می کنی؟
سلام آقا محمد. یه نکته بگم که رزآپ فایل فلش رو پشتیبانی نمیکنه
http://ir2up.ir/up10/13449780501.swf
پاسخ : من هر چی نگاه می کنم داره پشتیبانی می کنه.
من که می بینم.

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 48
بازدید امروز : 416
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,075
بازدید ماه : 2,075
بازدید سال : 270,723
بازدید کلی : 14,271,060