Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

راه های کسب کردن لینک های قانونی که گوگل کاری نداره

در ای آموزش می خوام چند تا روش بهتون یاد بدم که خودتون رو در سایت های مختلف لینک کنید و مشکلی هم از لحاظ این که شما اون رو لینک کرده باشین و تبادل لینک دو طرفه حساب بشه نداشته باشه.

ارسال اسپم به چت باکس ها

امروزه تعداد چت باکس ها خیلی زیاد شده. مثلا سایتی مثل رزبلاگ چت باکس هایی که داره حتی با غیر فعال بودنش هم میشه براشون اسپم ارسال کرد. راهش هم اینه که از اسپمر زیر که خودم ساختمش استفاده کنید. برای بدست آوردن آدرس وبلاگ ها هم می تونید از صفحه اصلی رزبلاگ استفاده کنید یا این که مثلا از کلمات انگلیسی مثل you - and - football - rozblog - rzb - rozfa - iran - word و ... استفاده کنید که واقعا تاثیر داره.

ابزار اسپمر چت باکس های رزبلاگ (ارسال اسپم رایگان برای چت باکس های رزبلاگ)

ارسال اسپم توسط اسپمر ها

تعداد اسپمر های ساخته شده خیلی زیاد هستن خیلی راحت می تونین از اون ها استفاده کنین. درسته که خیلی هاشون عمل نمی کنن ولی خیلی هاشون هم عمل می کنن و سالم هستن.

ارسال نظر برای سایت ها و وبلاگ های مختلف

تعداد وبلاگ ها و سایت ها خیلی زیاد شده که اکثریت اون ها هم جایی برای نظرات دارن. شما می تونید داخل نظراتتون به عنوان آدرس سایت آدرس خودتون رو بذارین و در قسمت پیام فقط و فقط پیام های تشکر آمیز بذارین تا نظرتون توسط مدیر تایید بشه و لینکتون در اون پست ثبت بشه. شاید فکر کنین که ارزش نداره ولی اگر به آلکسای همین وب دقت کنین می بینین که بعضی از لینک های ما از همین طریق هست.

از سایت های تبادل لینک به نامردی استفاده کنید

سایت های تبادل لینک زیادی هستن و شما می تونید اول برای چند دقیقه اونا رو لینک کنید بعد لینک خودتون رو در وب اون ها ثبت کنین بعد لینک اونا رو از وبتون پاک کنید. برای ایندکس نشدن اون لینک هم باید این کار رو سریع انجام بدید که در کل ثبت یک لینک جمعا 1 دقیقه هم طول نمی کشه.

در انجمن ها فعالیت داشته باشید

انجمن های زیادی هستند که میشه در اون ها فعالیت کرد. بعضی هاشون که حرفه ای هستن از rel=nofollow استفاده می کنن که شما هر کاری بکنی و هر لینکی بذاری توی انجمنشون برات فایده ای نداره ولی خیلی هاشون هم هستن که از دنیا عقب موندن و نمی دونن که لینک های درون صفحشون می تونه برای تبلیغ استفاده بشه.

تبادل لینک به روشی جدید

مطمئناگوگل نمی تونه کاری کنه که شما از این روش استفاده نکنید. شما سایت a و b رو دارید و یه نفر دیگه هم سایت c و d رو داره. برای تبادل لینک سایت a باید سایت c رو لینک کنه و سایت b هم باید سایت d رو لینک کنه. البته روش بعدی رو هم که میگم تقریبا مثل همین روشه.

ساخت یک سایت لینک گذار

همون طور که گفتم این روش هم مثل قبلی ولی در این روش شما سود زیادی خواهید برد. در این روش شما سایت b را برای تبادل لینک ساختید و سایت a سایت اصلی شماست. برای تبادل لینک سایت b که یک سایت لینک گذار است سایت c که مال کاربر است لینک می کند و در عوض سایت c سایت a که سایت اصلی می باشد را لینک می کند. در این روش هیچ وقت گوگل متوجه نمی شود که این یک تبادل لینک بوده است. البته مراقب باشید که گوگل سایت b رو جزو سایت های لینک گذار نشناسه. چون در اون صورت لینک های اون ارزش نداره. هر چند اگر کاربران متوجه نشن و همینجور به سایت a لینک بدن و از سایت b لینک بگیرن براشون ضرره و به نفع شما و سایت a شما می باشد.

rel=nofollow??????
این دیگه چیه؟؟
لصفا یک پست در این رابطه بدید.
با تشکرشکلکشکلکشکلک
پاسخ : این چیزی هست که باعث میشه گوگل اون لینک رو که این خاصیت رو داره رو دنبال نکنه.
سلام شما یکی از بهترین وبلاگ هایی بودبد که تو عمرم دیدم
یه سوال دشتم به نظر شما ثبت لینک در دایرکتوری ها تاثیری در افزایش رتبه گوگل داره؟
ممنون
پاسخ : می تونه تاثیر داشته باشه ولی نیازی نیست تا این حد به گوگل اهمیت بدید.
بذارید گوگل کار خودشو بکنه شما هم کار خودتون رو بکنید.
مطمئن باشید اگه صادق باشید کاربر خودش میاد.
برای گوگل دیگه ورودی گوگل مهم نیست. مهم بازدید هست.
سلام
توي يكي از مطالبتون فكر كنم «آموزش استفاده از ابزار آزمایش کد های HTML و مشتقات آن» خودتون به يكي از كاربران گفتين كه «می خوای قالب ها رو کپی کنی برا خودت؟ عمرا» يعني يه چيزايي در اين حدود كه اين نامرديه و با اخلاق حرفه اي مشكل داره و ...
اما خودتون همين جا ميگين كه از تبادل لينكها به نامردي استفاده كنيد!!!!!!!!!!!!!!
خوب فرقش چيه؟
نامردي كه نامرديه حالا چه اون مطلب چه اين مطلب
قولتون رو با عملتون يكي كنيد
ضمنا به هرحال ياددادن ترفند كه مشكلي نداره حالا طرف مي خواد قالب بنام خودش باشه يا بقول شما به نامردي از تبادل لينك استفاده كنه.
اين رو هم يادآور بشم كه اكثر سايتهاي لينك گذار به مانند روش ساخت يك سايت لينك گذار كه شما پيشنهاد دادين عمل مي كنن و كاربر هم براي افزايش لينكهاش و با شوق و ذوق بدون اينكه به آدرس سايت لينك گذار و آدرس سايتي كه مي خواد لينكش كنه دقتي داشته باشه سريعا تبادل لينك مي كنه.
و خيلي از سايتها رو ديدم كه يا تبادل لينكشون كار نمي كنه (بر خلاف گفتشون=تبادل لينك هوشمند!!!!!!!) يا دائم error ميدن و يا ... كه ديگه حوصله آدمو سر مي برن.
پاسخ : کپی کردن قالب چه ربطی به لینک ها داره؟
اگه بخوایم اینجوری که شما می گی به قضیه نگاه کنیم اول باید همه اون سایت های تبادل لینک رو گل بگیریم.
سود کسی که یه تبادل لینک راه می نداخت بیشتر از کسی بود که تبادل لینک می کرد.
پس گفته شما کاملا رد هست.

اگر از نظر تو مردونگی اینه پس باید بگم در اشتباهی:
چون کسی که یه سایت تبادل لینک می زنه داره گوگل رو گول می زنه و اول از همه اونه که نامردی کرده نه ما.
کم آوردی یا نه؟
مگه خودتون ننوشتید:
"در الگوریتم جدید گوگل شما مجاز به تبادل لینک نیستید. یعنی گوگل لینکی را قبول می کند که درون اون لینک لینک اینجا نباشه.
یعنی باید دور تبادل لینک رو خط کشید. "
پس باید دنبال یه راه جدید بود این کارا چه فایده ای داره؟شکلک
پاسخ : تبادل لینک فایده ای نداره ولی لینک کردن یه نفر براش فایده که داره.

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 6
بازدید امروز : 214
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 1,873
بازدید ماه : 1,873
بازدید سال : 270,521
بازدید کلی : 14,270,858