Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزارهای ساخت کد باکس هایی که کلیک روی لینکی نمایش داده می شوند

در واقع این ابزار دو ابزار می باشد که شما می بایست برای اولین بار از قسمت اول استفاده کرده و کد داده شده را درون head قالب خود قرار دهید و در مرحله دوم هر لینکی را که می خواهید در قسمت دوم ابزار با آی دی مناسب گذاشته و متن درون باکس را در زیر آن قرار دهید.

با دو قسمتی کردن این ابزار به شما امکان این داده شده است که چند لینک را در صفحه خود با این خاصیت استفاده کنید.

برای جدا کردن هر لینک و اختصاص دادن هر باکس به لینک مربوطه خود کافیست متن درون گزینه آی دی را تغییر دهید.

دیدن دموی افکت های show و hide

دیدن دموی افکت های fade

دیدن دموی افکت های slide Up و slide down

سلام
سایتتون خیلی عالیه واقعا ممنونم من که خیلی چیزها یاد گرفتم شکلک))
ولی من یه مشکلی دارم...وبلاگ من توی بلاگفاست و وقتی که کدهای شما رو تو قالبم قرار میدم میگه"امکان درج عبارت rozblog.com در قالب وبلاگ وجود ندارد " به خاطر همین مجبور میشم اسم سایتتونو از کد بردارم که این یه جور دزدی به حساب میاد چون واقعا ساخت همچین کدهایی زحمت داره و انصاف نیست که از این کدها بدون منبع کپی بشه.
به نظرتون راه حل این مشکل چیه؟؟؟ شکلک
http://themes-of-yasi.blogfa.com
پاسخ : به این آدرس برو و یه قسمت اون بالا هست که علامت یه قفل روش هست. اونو بزن و کدت رو بذار تو باکس اولی و رکمه رمز گذاری رو بزن و از اون کدی که زیرش بهت میده استفاده کن:
http://moisrex.rozblog.com/page/test
دوست دارم شما هم یکی از طراحان ما باشید.
http://uway.tk
به محض راه اندازی خبرتون میکنم.
پاسخ : همین خودتون که طراحش هستین برای ما کافیه
فقط وقتی خواستین کپی کنین لینک منبع رو هم ذکر کنین.
من از این کد شما به بهترین نحو استفاده کردم.
خودتون ببینید:
http://uway.tk
پاسخ : اصلا خوشم نیومد که لینک منو برداشتی...
میشه کاری کرد کـ بدون اینکه روی تکستی کلیک کنه این موقع باز شدن صفحه سایت باز شه ، مثل یه alert !
اگه امکانش هست حتما خبرم کن ، خیلی بهش نیاز دارم
پاسخ : چنین کدی وجود دارد.
در سایت موجود است ...
mishe ye kari konid bejay matn aks bezarim ????
intori karborditare
پاسخ : می تونید از ادیتوری که موقعی که می خواید یه پست در وبلاگتون ارسال کنید استفاده کنید و کدش رو پیدا کنید و در این ابزار بذارید.

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 46
بازدید امروز : 194
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,469
بازدید ماه : 5,469
بازدید سال : 274,117
بازدید کلی : 14,274,454