Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

فیلم آموزش ابزار پرسیدن نام کاربر و گفتن سلام به آن نام

فیلم آموزش ابزار پرسیدن نام کاربر و گفتن سلام به آن نام

در این آموزش شما ابزاری رو میسازید که کاربر با وارد کردن اسمش درون باکس و زدن دکمه زیر آن به او با نام خودش خوش آمد گویی گفته می شود.

هر چند کد ساده ای دارد ولی من این آموزش رو گذاشتم که شما یاد بگیرید که یک ابزاری که وقتی شما چند باکس می خواهید متن درون آنها به کد پیش فرضی داده شود چگونه است.

من خود نیز از همین روش ساده برای ساخت ابزار های ساخت کدی که در سایت کدستان موجود هست استفاده می کنم و به خاطر همین این مثال رو برای شما آماده کردم.

این فیلم در 3:40 با حجم 1.29 مگابایت برای شما تهیه شده است.

نمایش این ویدئو در سایت آپارات

دانلود این ویدئو

محمد با جست و جو در گوگل بازم به کدستان رسیدم کار خودت باید ابزار درست کن و آموزش بدی
پاسخ : منظورتون رو متوجه نمیشم.
اقا محمد به خدا چشم 10 10 هم به زور بتونه بخونش چشم ام در امد ولی خوب نمی بینمش
حتی با ذره بین ویندوز هم متن هاش معلوم نیست حد اقل یک جوری فیلم بگیر معلوم باشه
اگه هم مشکل اپلود سنتره بگوید تا من چند جای خوب وپر سرعت رو معرفی کنم براتون!
پاسخ : اگه معرفی کنید ممنون میشم.
اقا محمد شما خودت تولبار ساختی ولی اگه می شه اموزش ساخت تولبار رو هم بزار که ما هم یاد بگیرم ممنون
پاسخ : فکر نکنم آسون باشه ...
اگه جاوا اسکریپت رو خوب بلد باشی شاید بتونی بسازی.
آخه چرا این همه زحمت می کشی قیلم درست می کنی ولی هیچ کدوم 1 درصد هم به درد نمی خوره
آخه با این کیفیت من چی رو ببینم
این همه دارند فیلم آموزشی می زارند
برو ببین دارند با چی فیلم می گیرند
پاسخ : نه فیلم اصلیش کیفیتش اینقدر کم نیست.
سایت آپارات کمش می کنه ...

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 58
بازدید امروز : 618
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,893
بازدید ماه : 5,893
بازدید سال : 274,541
بازدید کلی : 14,274,878