Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد استایل زیبا برای دکمه های وب (button and input)

در این پست که توسط کاربر  mohamad_77 شده است شما استایلی را می بینید که دکمه های وب شما را از حالت ساده در می آورد و به رنگ نارنجی زیبا تبدیل می کند.



برای دیدن دمو اینجا کلیک کنید.

این کد را درون head صفحه خود قرار دهید:

واقعا عالی بود نمیدونم چه طور باید تشکر کنم مرسی.....
سلام من کد تغییر ارسال نظر رو میخوام مثل یکی خودتون برای رزبلاگ دارین؟
پاسخ : در انجمن بیان کنید.
سلام
کد بسیار کاربردی و قشنگی
میخواستم بدونم اگه بخوام لینکهای قسمت آخرین ارسالی یا پربازدیدترین مطالب بصورت این استایل باشه چیکار کنم؟
ممنون
پاسخ : در انجمن بیان کنید دوستان انجام بدن.
با تشکر
میگم من تو سایتت مطلب بذارم تبلیغات یا لینکم را میذاری؟
شکلکجاوا اسکریت و سی اس اس را خوب بلدم
پاسخ : خیر ...
اقا میشه سبز لاجوردیشم بزارنشکلک
اینم چهارمین پستم تو این سایت
شکلک
میگم یک سوال.
من سورس صفحه دمو را چک کردم یک کد جاوا اسکریت بود
قضیه اون چیه؟شکلک
پاسخ : قضیه علم نوین ساخت دمو برای کدها هست :دی
به آدرس اون صفحه دقت کن. کد اونجاست.
خوبه دیگه خودت فهمیدی شکلک
پاسخ : قبل از این که پست رو ارسال کنم هم می دونستم دارم بدون ادامه مطلب ارسال می کنم.
چون داخل ادیتوری که اون موقع داشتم وارد می کردم نمیشد کد گذاشت.
اره برای رفتن به ادامه مطلب باید روی متن اصلی این پست کلید کنی
پاسخ : وات؟
خب ادامه مطلبش کو
پاسخ : ای بابا بذارین پستو ارسال کنم ...
موقعی که پست همه چیش خوبه نظر نمیدین دو دقیقه که خرابه نظر میدین؟:دی

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 50
بازدید امروز : 406
بازدید دیروز : 1,744
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 18
بازدید هفته : 5,681
بازدید ماه : 5,681
بازدید سال : 274,329
بازدید کلی : 14,274,666