Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ساخت افزونه مترجم گوگل برای تمام مرورگرها

شما با استفاده از این ابزار می توانید لینکی را بسازید که با drag and drop کردن در منوی بوک مارک های خود و کلیک روی آن در تمام صفحات وب به مترجم گوگل رفته و متن ترجمه شده آن را ببینید.

این ابزار ساده ای که برای شما آماده شده است با حجم بیشتری در اینترنت موجود است که باید به صورت یک افزونه برای هر مرورگر جدا نصب شود اما خوبی این ابزار این است که در هر مرورگری عمل خواهد کرد و هر وقت که بخواهید می توانید آن را به راحتی حذف کنید و دردسر های حذف کردن افزونه ها را در مرورگر ها ندارید. علاوه بر این این افزونه مطمئنا بر روی سرعت بالا آمدن خود مرورگر نیز ناثیری نخواهد داشت.

توجه: بعد از ساخت لینک آن را مانند یک Bookmark در مرورگر خود ذخیره کنید که برای این کار می توانید آن لینک را کشیده و به درون تولبار بوک مارک های خود بیندازید.



سلام ، چی شد ، قرار بود که کد نمایش اطلاعات رو واسمون بزاری
پاسخ : فکر نکنم کسی چنین قراری گذاشته بود ...
ولی در هر صورت در انجمن درخواست بدید ...
مرسی!!!!!برای بعضی جا به درد می خورهه!

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 49
بازدید امروز : 271
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 1,930
بازدید ماه : 1,930
بازدید سال : 270,578
بازدید کلی : 14,270,915