Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

فیلم ساخت انیمیشن در جاوا اسکریپت بدون استفاده از جی کوئری

در این فیلم آموزشی که براتون تهیه کردم شما باید از قبل با جاوا اسکریپت و html و css مقداری (شایدم مقدار زیادی) آشنا باشین.

این فقط یه نمونه از مثال هست که براتون آماده کردم. برای تابع دلتا هم باید از پست ابزار حرفه ای معادلات هندسی (open source) استفاده کنین.

حجم فیلم اصلی 29 مگه که احتمالا الآن با حجم و کیفیت پایین تری مشاهده خواهید کرد فیلمو ...

امید وارم با کدنویسایی که این فیلم ده دقیقه ای رو فهمیدن بتونم در آینده همکاری پر سودی داشته باشم ...

من همیشه برای همکاری با کدنویس های حرفه ای آماده ام فقط اعلام وجود کنین :دی

فیلم رو آنلاین در ادامه مطلب ببینین...

با تشکر

من که خلاصه کل CMS ش رو الآن پیاده کردم و روی local ـم دارمش... شکلک
حیف که مال Python بود... :|
اسم اصلیش هم اینه: django-cms
سامانه مسابقات بیان! :|
کلا یه افزونه واسه این cms و angular.js نوشتن...
شده سامانه مسابقات بیان! :|
همینه که نوشته بودن:
...میم نهایی و موثر خواهد بود.کد‌های مورد استفاده به همراه نتایج منتشر خواهد شد. !برنامه نویسان شرکت...
:|

دارم با php بازنویسیش میکنم؛ شاید بعدا لازم بشه... شکلک
باگ هاشم میبندم! :|
پاسخ : موفق باشی ...
با تشکر
404 ؟ شکلک
%d به معنی هر عدد صحیح در رشته ست... :|
خواستم رمزی حرف بزنم باهات... شکلک
کد سوالی رو که حل کردی [یا هرکس دیگه ای حل کرده شکلک] به جاش بذار تا ببینی چی میشه... شکلک
نگا کن. مثلا این لینک یکی از حوابایی که من حل کردمه:
http://contest.bayan.ir/fa/contest/qualification_2014/problem/A/serve/output/8035
[
لینک توی بخش پایین صفحه وجود داره: $(".my-row").eq(1)
]
کدش چیه؟ 8035 شکلک
حالا این عدد رو به جای اون %d بذار تا ببینی چی میشه... شکلک
با کد جوابای خودت هم امتحانش کن... شکلک
و حتی میشه جواب درست هر سوال رو هم، قبل از ارسال جوابش، به همین آسونی پیدا کرد...
کد رو نمیگم ها؛ خروجی صحیح... شکلک
حالا بیان بیاد از امنیت حرف بزنه! شکلک)
پاسخ : وقتی میگم از فریم ورک تا جایی که بدنتون کش میاد استفاده نکنین به خاطر همین چیزاس :دی
گوگل کار درستی می کنه که استفاده نمی کنه
این همه برنامه نویس تو یه شرکت فقط بلدن زر بزنن :دی
ضعف مدیریتیه اینا ...
با تشکر
سلام ممد... شکلک
با این چکار میکنی؟ http://contest.bayan.ir/fa/source/%d
شکلک
پاسخ : سلام
با صفحه 404 قراره چی کار کنم؟
با تشکر
ممد چطور بود؟ شکلک
ممدو نمیگم... :|
اون آدرسه... شکلک
:n

شکلک
نه منظورم اینه که من میگم "خیلی خری" بعد تو میگی تازه ":دی" هم هستم...
شکلک
":دی" هم فحشه؟
پاسخ : تو رویایی ها ... :دی
همچنین جداست :دی هم جداست ...
یعنی خودتم خری :دی
با تشکر
مگه ":دی" هم فحش محسوب میشه؟ شکلک
پاسخ : تا ببینیم قبلش چی باشه :دی
با تشکر
خیلی خری شکلک
پاسخ : همچنین :دی
با تشکر
یعنی تو با سی پلاس پلاس هم بلدی کار کنی؟ عحب.! نمیدونتم.
سی شارپ رو میدونستم. تا چه حد اون وقت!؟
مثلا دایرکت اینفو و... رو بلدی!؟
یا اینتر فیس و کار باهاش
من با جمله ی آخر فیلمت بیشتر حال کردم تا کلش.
وقت میخواستم که این فیلمت رو ببینم که الان شد:دی
استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده
استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده
استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده
استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده
استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده
استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده
استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده
استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده
استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده
استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده شکلک استفادده

کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 29
بازدید امروز : 585
بازدید دیروز : 1,659
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 2,244
بازدید ماه : 2,244
بازدید سال : 270,892
بازدید کلی : 14,271,229